Autogas Desta Servis

  Aktualizace: 09/2016

 

Autogas Desta servis - Olša Luděk - ekatalog.czVysokozdvižné, přepravní vozíky - ekatalog.cz
 

 

DESTA - Manipulační technika

 

AGC Strakonice - montá?e LPG

 

Fedor Auto - montá?e LPG

 

AGC Plus - dodavatel tradičních zařízení pro LPG

 

 

 

 

Pavel Jurásek (web-admin)

Montáže a servis LPG     Opravy VZV Desta     Stanice LPG a ME

Při provozu na LPG je u některých motorů doporučeno použít ochranu ventilů. Neexistuje žádný oficiální seznam, kde by byly zapsány motory, které tuto ochranu potřebují.
Ochrana ventilů a ventilových sedel může být provedena dvojím způsobem.
Buďto externím zařízením (nezávislým na LPG), které bude zajišťovat spotřebu aditivačního přípravku a nebo je možno ventily a ventilová sedla chránit částečným vstříknutím paliva - benzínu.

FlashLube - Valve Saver KitExterní zařízení na ochranu ventilových sedel

Používáme podtlakové a elektronické produkty “Flashlube - Valve Saver”.

Podtlaková verze pracuje na principu nasávání média vlivem měnícího se podtlaku motoru.
Tato verze pracuje jak při provozu na LPG, tak i při provozu na benzín. Spotřeba média závisí na stylu jízdy - “lehká noha” = větší spotřeba, “těžká noha” = menší spotřeba.
Spotřeba média závisí na stylu jízdy (dosažená udávaná spotřeba: 1 l maziva / 1´000 l paliva).

Elektronická verze pracuje na principu změření zatížení motoru a na tuto skutečnost dodat adekvátní dávku média skrze tlakovou pumpu. Tato verze při standartním zapojení pracuje pouze při provozu na LPG. Spotřeba média závisí na stylu jízdy - “lehká noha” = menší spotřeba, “těžká noha” = větší spotřeba.

Rozdělovač - větvičkaPro 100%-ní funkci těchto zařízení doporučujeme použít taktéž “rozdělovací větvičku”, která zaručuje rovnoměrné dávkování přípravku do všech válců.

Navíc je u tohoto typu rozdělovače možná pohledová kontrola při prvotním nastavení, jestli opravdu všechny válce médium nasávají.
Způsob využití lze vidět např zde ... Ford Focus - Flashlube vč. rozdělovače

 

Popouštění benzínu - přídavek benzínu - “přívstřik”

Tato funkce je dostupná pouze u některých LPG zařízení. Jedná se tedy o programovou vlastnost ŘJ danného zařízení.
Z námi nabízených zařízení ovládají “přívstřik” všechny modely LPG zařízení vyjma: AC GAZ - GoFast + Stag4Plus;
Lovato E-GO
.

V podstatě to pracuje tak, že při splnění zadaných kritérií, jako jsou otáčky a zátěž, dojde ke zkrácení vypočtené dávky LPG a jejímu doplnění benzínem v požadované velikosti. Tato směs má zaručit zchlazení spalovacího prostoru.

Přívstřik - teoretická dávka