Montáže a servis LPG
Pro úpravy zážehových – benzínových motorů používáme LPG zařízení 1.generace (směšovací bez regulace),
2.generace(směšovací s regulací)
a 4.generace (sekvenčně vstřikovací zařízení). Generaci zařízení volíme dle typu motoru.
Sekvenčně vstřikovací zařízení je určeno k úpravě jak starších, tak nových motorů používající technologii nepřímého vícebodového vstřikování benzínu.
Úkolem tohoto druhu LPG zařízení je vstříknout v daný moment požadovanou dávku alternativního paliva do místa nahrazující dávkování benzínu. Tento druh zařízení využívá ke své činnosti originální řídící jednotku motoru k řízení dávkování paliva.
Sekvenčně vstřikovací zařízení montujeme od výrobců AC Gaz (Polsko), BRC (Itálie), EuropeGAS (Polsko); Landi (Itálie), Landi Renzo (Itálie), Lovato
Při montáži LPG zařízení doporučujeme montáž zařízení pro ochranu ventilů a ventilových sedel.
Nabízíme produkty Flashlube – Valve Saver a to i včetně rozdělovače média
Montáže provádíme standartně 2-3 pracovní dny pro běžná auta a motory.
Náročnější motory a auta upravujeme standartně 3-5 pracovních dnů. Jedná se většinou o 5-ti, 6-ti a 8-mi válce
Pokud máte zájem o doporučení výrobce či modelu zařízení pro váš motor, doporučujeme osobní návštěvu naší firmy ve Bzenci.
Verze/ Zařízení | BRC Bristol | BRC Elegant + Gas | AC GAZ Stag 100/150 |
---|---|---|---|
Vstřikování SPI/MPI (např. Š. Felicia) | nelze | od 16 500,- | od 16 800,- |
Příplatek za ukazatel | 600,- | 600,- | 0,- |
Nabídka vstříkovacích zařízení plynného LPG | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dle typu zařízení a typu motoru se cena může lišit. | |||||
3 válec | 4 válec | 4 válec turbo | 5 válec | 6 válec | 8 válec |
AC GAZ (Polsko) | |||||
21 300Kč-25 600Kč | 22 300Kč-26 600Kč | 23 800Kč-28 100Kč | 33 600Kč | 36 600Kč | 36 600Kč |
BRC (Itálie) | |||||
29 300Kč-31 600Kč | 30 300Kč-32 600Kč | 31 800Kč-34 100Kč | 35 600Kč | 33 600Kč | 42 600Kč |
EUROPEGAS (Polsko) | |||||
21 300Kč-23 600Kč | 22 300Kč-24 600Kč | 23 800Kč-26 100Kč | 32 600Kč | 33 600Kč | 35 600Kč |
LANDI & LANDI RENZO (Itálie) | |||||
23 300Kč-31 600Kč | 24 300Kč-32 600Kč | 25 800Kč-34 100Kč | 33 600Kč-37 600Kč | 34 600Kč-38 600Kč | 36 600Kč-44 600Kč |
LOVATO (Itálie) | |||||
22 300Kč-31 600Kč | 24 300Kč-26 600Kč | 25 800Kč-28 100Kč | 33 600Kč | 34 600Kč | 36 600Kč |
ZAVOLI (Itálie) | |||||
24 300Kč-25 600Kč | 25 300Kč-26 600Kč | 26 800Kč-28 100Kč | 33 600Kč | 34 600Kč | 36 600Kč |
Při provozu na LPG je u některých motorů doporučeno použít ochranu ventilů. Neexistuje žádný oficiální seznam, kde by byly zapsány motory, které tuto ochranu potřebují.
Ochrana ventilů a ventilových sedel může být provedena dvojím způsobem.
Buďto externím zařízením (nezávislým na LPG), které bude zajišťovat spotřebu aditivačního přípravku a nebo je možno ventily a ventilová sedla chránit částečným vstříknutím paliva – benzínu.
Sekvenčně vstřikovací zařízení
Sekvenčně vstřikovací zařízení je určeno k úpravě jak starších, tak nových motorů používající technologii nepřímého vícebodového vstřikování benzínu.
Úkolem tohoto druhu LPG zařízení je vstříknout v daný moment požadovanou dávku alternativního paliva do místa nahrazující dávkování benzínu. Tento druh zařízení využívá ke své činnosti originální řídící jednotku motoru k řízení dávkování paliva.
Externí zařízení na ochranu ventilových sedel
Používáme podtlakové a elektronické produkty “Flashlube – Valve Saver”.
Podtlaková verze pracuje na principu nasávání média vlivem měnícího se podtlaku motoru.
Tato verze pracuje jak při provozu na LPG, tak i při provozu na benzín. Spotřeba média závisí na stylu jízdy – “lehká noha” = větší spotřeba, “těžká noha” = menší spotřeba.
Spotřeba média závisí na stylu jízdy (dosažená udávaná spotřeba: 1 l maziva / 1´000 l paliva).
Elektronická verze pracuje na principu změření zatížení motoru a na tuto skutečnost dodat adekvátní dávku média skrze tlakovou pumpu. Tato verze při standartním zapojení pracuje pouze při provozu na LPG. Spotřeba média závisí na stylu jízdy – “lehká noha” = menší spotřeba, “těžká noha” = větší spotřeba.