Montáže a servis lpg

Pro úpravy zážehových – benzínových motorů používáme LPG zařízení 1.generace (směšovací bez regulace), 2.generace(směšovací s regulací) a 4.generace (sekvenčně vstřikovací zařízení). Generaci zařízení volíme dle typu motoru.

Sekvenčně vstřikovací zařízení je určeno k úpravě jak starších, tak nových motorů používající technologii nepřímého vícebodového vstřikování benzínu. Úkolem tohoto druhu LPG zařízení je vstříknout v daný moment požadovanou dávku alternativního paliva do místa nahrazující dávkování benzínu. Tento druh zařízení využívá ke své činnosti originální řídící jednotku motoru k řízení dávkování paliva.

Při montáži LPG zařízení doporučujeme montáž zařízení pro ochranu ventilů a ventilových sedel. Nabízíme produkty Flashlube – Valve Saver a to i včetně rozdělovače média

Montáže provádíme standartně 2-3 pracovní dny pro běžná auta a motory. Náročnější motory a auta upravujeme standartně 3-5 pracovních dnů. Jedná se většinou o 5-ti, 6-ti a 8-mi válce.

Pokud máte zájem o doporučení výrobce či modelu zařízení pro váš motor, doporučujeme osobní návštěvu naší firmy ve Bzenci.

Při provozu na LPG je u některých motorů doporučeno použít ochranu ventilů. Neexistuje žádný oficiální seznam, kde by byly zapsány motory, které tuto ochranu potřebují. Ochrana ventilů a ventilových sedel může být provedena dvojím způsobem. Buďto externím zařízením (nezávislým na LPG), které bude zajišťovat spotřebu aditivačního přípravku a nebo je možno ventily a ventilová sedla chránit částečným vstříknutím paliva – benzínu.

Externí zařízení na ochranu ventilových sedel

Používáme podtlakové a elektronické produkty “Flashlube – Valve Saver”

Elektronická verze

Pracuje na principu změření zatížení motoru a na tuto skutečnost dodat adekvátní dávku média skrze tlakovou pumpu. Tato verze při standartním zapojení pracuje pouze při provozu na LPG. Spotřeba média závisí na stylu jízdy – “lehká noha” = menší spotřeba, “těžká noha” = větší spotřeba.

Sekvenčně vstřikovací zařízení

Sekvenčně vstřikovací zařízení je určeno k úpravě jak starších, tak nových motorů používající technologii nepřímého vícebodového vstřikování benzínu. Úkolem tohoto druhu LPG zařízení je vstříknout v daný moment požadovanou dávku alternativního paliva do místa nahrazující dávkování benzínu. Tento druh zařízení využívá ke své činnosti originální řídící jednotku motoru k řízení dávkování paliva.

Podtlaková verze

Pracuje na principu nasávání média vlivem měnícího se podtlaku motoru. Tato verze pracuje jak při provozu na LPG, tak i při provozu na benzín. Spotřeba média závisí na stylu jízdy – “lehká noha” = větší spotřeba, “těžká noha” = menší spotřeba. Spotřeba média závisí na stylu jízdy (dosažená udávaná spotřeba: 1 l maziva / 1´000 l paliva).